Zrelaksuj się!

Rozłóż na podłodze koc lub matę do ćwiczeń. Połóż się na boku. Pod głowę i pod górną nogę zgiętą w kolanie podłóż poduszki tak, aby ci było wygodnie.
Zamknij oczy i pozwól, aby Twoje ciało bezwładnie leżało na podłodze. Uspokój swój oddech. Biorąc wydech, postaraj się rozluźnić wszystkie części ciała, czoło, twarz - poczuj jak uchodzi z nich napięcie. Rozluźnij mięśnie szyi, ramion, mięśnie rąk, dłoni i pleców, rozluźnij brzuch, pośladki, uda i stopy. Poczuj, jak z każdym wydechem Twoje ciało odpręża się, staje się coraz cięższe.
Oddychaj spokojnie, w swoim własnym rytmie oddechowym. Twoja uwaga skupiona jest tylko na wdechu i wydechu. Pozostań w tej pozycji 7-10 min.
lezenie_lewy_bok1

sasakawa copy

sasakawa copy

http://www.rodzicpoludzku.pl/dokumenty/grafika/konfa_rzeszow.png

sasakawa copy

jeden procent

raporty red

raporty red

zorganizuj pokaz filmu zielony

baza porodowek

iconka zamow publikacje

kobiety mowia www

sasakawa copy

iconka lektury obowiazkowe